De første møtene

Det å identifisere hvilke behov man har, forankre CRM-prosjektet internt og evaluere ulike leverandører er ikke lett. CRM-ekspertene våre deler gjerne den beste praksisen fra andre selskaper, svarer på spørsmål og hjelper deg med å lage rammeverket for et suksessfullt prosjekt.

Hvis dere konkretiserer målene deres og gjør dem kvantifiserbare, blir det enklere å se den forretningsmessige verdien av et CRM-system. Det reduserer også risikoen for et mislykket prosjekt. Sammen finner vi ut hvor problemene ligger!
Ta en intern beslutning om investeringen, og sørg for at alle beslutningstakerne har den samme oppfatningen av hva investeringen skal føre til. Dette leder til en mer effektiv prosess i framtiden! Vi hjelper gjerne til med argumenter, som for eksempel hvordan Lime CRM kan være til nytte for ulike beslutningstakere og teamet deres.
Funksjoner og bruksområder kan variere mellom ulike CRM-systemer. Arbeidsprosesser og implementering kan også variere. Diskuter med oss og andre leverandører for å finne den løsningen som passer aller best for dere!
Vil du vite mer?
En blond dame som smiler i et rom med andre mennesker

"Lime CRM kjentes med en gang som et moderne, raskt og veldig effektivt verktøy. Dessuten følte vi at Lime som bedrift forsto vår virksomhet, ga oss mye god input og fremfor alt: De solgte et ferdig system – ikke en masse konsulenttimer."

Peter Sandell, salgs- og avtaleansvarlig i HSB Malmö

Les mer om kundene våre

Når du blir kunde hos oss

Nå begynner den morsomme delen – dere skal få deres eget Lime CRM! Grunnlaget ser likt ut for alle bedrifter, men de unike behovene deres lar oss skape en personlig twist. Prosjektlederne våre trekker i trådene, mens applikasjonskonsulentene våre sørger for at alt det tekniske er på plass.

Under oppstartmøtene forbereder vi prosjektet. Mål og formål blir bestemt, en prosjektgruppe blir opprettet og vi lager en detaljert plan. Når det tekniske arbeidet er i gang, har vi regelmessige prosjektmøter for å bli samkjørt og holde fokus på neste steg i prosjektet.
Lime CRM-løsningen deres blir utformet i et samarbeid mellom CRM-ekspertene våre og prosjektgruppen deres. Den tekniske konfigurasjonen skjer gradvis, og dere får en testperiode for å sikre at alt fungerer før systemet «går live».
I sluttfasen av prosjektet arrangerer vi brukeropplæringer – minst en for superbrukere og minst en for «vanlige» brukere. Når disse er gjennomført, kan dere «gå live» med Lime CRM og faktisk begynne å jobbe med systemet.
Teknisk fordypning
Tre personer som smiler ved et whiteboard

Bruk og utvikling

Når CRM-prosjektet er avsluttet, begynner hverdagen. Vi er alltid tilgjengelige for teknisk support og gir gjerne oppfølging. Hvis dere vil ha ekstra hjelp med å endre på adferd, utvikle systemet eller få mer opplæring, kan vi fikse det også.

Våre CRM-eksperter er tilgjengelige for support på hverdager og kan løse 70 % av alle problemer ved første samtale. Det er bare å kontakte dem via chatten eller på telefon hvis dere skulle få tekniske problemer eller ha andre spørsmål.
CRM krever en adferdsendring for best mulig resultat. Det kan vi hjelpe til med, enten under implementeringen eller senere. Vi bruker ulike verktøy og aktiviteter for å bidra til å skape en proaktiv, kundefokusert bedriftskultur.
Vi er en langsiktig partner, og vi ønsker at dere skal vokse sammen med oss – på deres vilkår. Brukere kan legges til eller fjernes fortløpende, og vi kan utvikle Lime CRM-systemet deres etter behov, for eksempel med nye add-ons eller flere integrasjoner.
Det skal være enkelt og morsomt å bruke Lime CRM. Derfor arrangerer vi regelmessige webinarer, kurs og kundemøter for brukerne våre. Hold utkikk på kundesiden vår og i innboksen!
Få en vellykket adferdsendring
To personer som ser mot en skjerm der mannen har på seg headsett

“Lime er flinke til å lære opp og støtte kundene sine. Den fantastiske brukerstøtten og et mangfold av digitalt opplæringsmateriale gjør alt enklere – både for meg som administrator og for kollegene mine. Sluttresultatet er et CRM-system som faktisk blir brukt.”

Pernilla Axflo, analytiker, Curonova Consulting AB

Les mer om kundene våre

Support som anbefales av 98,7 %!

Et godt CRM og fornøyde kunder fortjener god service og oppfølging. Hvis du ringer til oss, og vår kundeservice ikke rekker å svare – så vil oppringingen din bli overført til alle andre i firmaet. Dette kan være en god grunn til at 98,7 % av 4297 personer i en undersøkelse anbefaler andre å kontakte vår kundeservice.

Lære mer om oss