Vi følger deg hele veien
Her hos Lime gjør vi alt selv: utvikling, salg, implementering og support. Vi har mange års erfaring og ekspertise, slik at du får du god støtte og veiledning gjennom hele CRM-reisen din.

De første møtene
Det å identifisere hvilke behov man har, forankre CRM-prosjektet internt og evaluere ulike leverandører er ikke lett. CRM-ekspertene våre deler gjerne den beste praksisen fra andre selskaper, svarer på spørsmål og hjelper deg med å lage rammeverket for et suksessfullt prosjekt.

"Lime CRM kjentes med en gang som et moderne, raskt og veldig effektivt verktøy. Dessuten følte vi at Lime som bedrift forsto vår virksomhet, ga oss mye god input og fremfor alt: De solgte et ferdig system – ikke en masse konsulenttimer."
Peter Sandell, salgs- og avtaleansvarlig i HSB Malmö
Les mer om kundene våreNår du blir kunde hos oss
Nå begynner den morsomme delen – dere skal få deres eget Lime CRM! Grunnlaget ser likt ut for alle bedrifter, men de unike behovene deres lar oss skape en personlig twist. Prosjektlederne våre trekker i trådene, mens applikasjonskonsulentene våre sørger for at alt det tekniske er på plass.

Bruk og utvikling
Når CRM-prosjektet er avsluttet, begynner hverdagen. Vi er alltid tilgjengelige for teknisk support og gir gjerne oppfølging. Hvis dere vil ha ekstra hjelp med å endre på adferd, utvikle systemet eller få mer opplæring, kan vi fikse det også.

“Lime er flinke til å lære opp og støtte kundene sine. Den fantastiske brukerstøtten og et mangfold av digitalt opplæringsmateriale gjør alt enklere – både for meg som administrator og for kollegene mine. Sluttresultatet er et CRM-system som faktisk blir brukt.”
Pernilla Axflo, analytiker, Curonova Consulting AB
Les mer om kundene våreSupport som anbefales av 98,7 %!
Et godt CRM og fornøyde kunder fortjener god service og oppfølging. Hvis du ringer til oss, og vår kundeservice ikke rekker å svare – så vil oppringingen din bli overført til alle andre i firmaet. Dette kan være en god grunn til at 98,7 % av 4297 personer i en undersøkelse anbefaler andre å kontakte vår kundeservice.
Lære mer om oss