Lime Forms Standardflyt

Feilrapport
Åpne en kanal der kundene deres enkelt kan rapportere problemer som oppstår med produkter og tjenester. Med skjemaet Feilrapport koblet til Lime CRM samles dataen inn og genererer en ticket direkte i systemet. Dette skjemaet forutsetter at dere allerede benytter dere av Lime CRM saksbehandling (Ticket handling).

Tilbudsforespørsel
Tilbudsforespørsel er skjemaet for deg som har kunder som vet hva de vil ha. Når en forespørsel er gjort, skapes en salgsmulighet i Lime CRM, inklusive eventuelle bilag som kunden har valgt å laste opp.

Kontakt meg – skjema
Kanskje skjemaet over alle skjemaer, eller i alle fall noe av det vanligste som forekommer ute på nettet. Selvfølgelig har vi laget et eget! Fang raskt opp interessenter gjennom et kontakt-meg-skjema på hjemmesiden. Når det sendes avgårde, opprettes en melding direkte i ditt Lime CRM så du kan utføre en handling.

Interesserapport
En vri på ovenstående, med muligheten til å legge til nøkkelord for å identifisere hva den som fyller ut skjemaet er interessert i. Også her skapes det en forretningsmulighet i Lime CRM.

Saksskjema
Et generelt skjema for alle typer saker, der kunder kan legge til alt fra bilder til dokumenter, og en tilhørende handling skapes i Lime CRM. Dette skjemaet forutsetter at dere allerede benytter dere av Lime CRM saksbehandling (Ticket handling).

For mer inspirasjon

Hva er et ticketing-system?

Salgs- og kundesaker i et system med Lime CRM