Smidige arbeidsordre og tett samarbeid

Lime Field er et mobilt arbeidsordrehåndteringssystem som kan kobles til Lime CRM. Ressurser, sjekklister, attestering, tidsrapporter og statistikk – Field håndterer alt og gjør sakshåndteringen din sømløs! Enklere blir det ikke.

Bestill en demo
Lime Field dashboard på iPad

Hvorfor mobil sakshåndtering?

Mer fornøyde kunder

Dine kunder vil at problemene deres skal løses så raskt og enkelt som mulig. Med Field add-on til Lime CRM kan bedriften din ikke bare øke takten, men også øke kvaliteten med en samlet flyt for arbeidsordrer. Det gir mer fornøyde kunder.

Økt lønnsomhet

Field forbedrer bedriftens ressursplanlegging og øker effektiviteten, takket være at kontor og felt arbeider sammen. Det gjør at kostnaden per case synker, og lønnsomheten øker.

Rask oppfølging

Med Field add-on til Lime CRM kan du bruke tiden på viktigere ting enn å samle sammen Excel-lister og tegne grafer – all data fra ukens, månedens eller årets saker finnes jo allerede samlet. Noen tastetrykk, og du har statistikken tilgjengelig.

Slik fungerer Lime Field og Lime CRM

  1. Kundestøtten, eller kunde via skjema/kundeportal, registrerer en sak i Lime CRM.
  2. Saken sendes direkte til ansvarlig eller settes opp på timeplanen med en arbeidsordre i Lime Field.
  3. Teknikere i felten og/eller underleverandør får alt materiale de trenger og rapporterer inn saksstatus, tid, materiale, bilder og annen informasjon.
  4. Det komplette faktureringsgrunnlaget sendes til Lime CRM eller ditt forretningssystem for fakturering og kunden får beskjed om at problemet er løst og at saken lukkes i Lime CRM.
  5. Statistikk og rapporter for utført arbeid er samlet i Lime Field, klar for analyse.

Field håndterer selvsagt også interne rutiner og gjentakende arbeidsoppgaver! Det er mulig å planlegge og å opprette arbeidsordre per automatikk, for eksempel for systematisk brannsikkerhetsarbeid og vaktrunder.

Bestill en demo