Smidige arbeidsordre og tett samarbeid

Lime Field er et mobilt arbeidsordrehåndteringssystem som kan kobles til Lime CRM. Ressurser, sjekklister, attestering, tidsrapporter og statistikk – Field håndterer alt og gjør sakshåndteringen din sømløs! Enklere blir det ikke.

Bestill en demo
Lime Field dashboard på iPad

Hvorfor mobil sakshåndtering?

Mer fornøyde kunder

Dine kunder vil at problemene deres skal løses så raskt og enkelt som mulig. Med Field add-on til Lime CRM kan bedriften din ikke bare øke takten, men også øke kvaliteten med en samlet flyt for arbeidsordrer. Det gir mer fornøyde kunder.

Økt lønnsomhet

Field forbedrer bedriftens ressursplanlegging og øker effektiviteten, takket være at kontor og felt arbeider sammen. Det gjør at kostnaden per case synker, og lønnsomheten øker.

Rask oppfølging

Med Field add-on til Lime CRM kan du bruke tiden på viktigere ting enn å samle sammen Excel-lister og tegne grafer – all data fra ukens, månedens eller årets saker finnes jo allerede samlet. Noen tastetrykk, og du har statistikken tilgjengelig.