15 % teknologi + 85 % adferd = 100 % suksess!

Visste du at 85 % av utfordringene som ledere står overfor ved en CRM-implementering handler om adferd og prosesser?

Ifølge en rapport fra Forrester er det kun 15 % av utfordringene som er koblet til selve teknologien.

Derfor ønsker vi å gi deg en helhetlig tilnærming under CRM-reisen din.

  • Avgrensede prosjekter for at alle brukere skal kunne komme i gang.
  • Prosjektmøter med fokus på adferd og prosesser.
  • Gamification under implementeringen gjør forandringene morsomme.
  • Mulighet for coaching fra adferdseksperter og workshops.
  • Utvikling og bruk følges opp av Customer Success.
Kontakt oss

Vi hjelper deg med å skape den rette adferden

Hvordan får man de ansatte til å tenke mer proaktivt og til å endre rutinene sine? Hvordan skaper man engasjement og forståelse rundt hvilken adferd som trengs i fremtiden? Våre adferdseksperter skreddersyr en plan for deg og kollegene dine avhengig av hva dere trenger hjelp til.

Change management

Når?

Du vil ha mer kunnskap om hvordan man for eksempel leder under forandringer, og hvilke metoder som er tilgjengelige ved for eksempel en CRM-implementering.

For hvem?

Ledergrupper og sjefer.

Forslag til innhold:

Adferd som en konkurransefordel.
Hvordan du leder de ansatte gjennom forandringer.
Slik påvirker adferd resultatene til selskapet.
Hvordan skape en proaktiv bedriftskultur.
Planlegging og prioriteringer ved forandringer.

Jeg vil vite mer!

Proaktiv bedriftskultur

Når?

Du vil skape en proaktiv bedriftskultur i hele organisasjonen, for eksempel for å øke CRM-bruken og engasjementet.

For hvem?

Ansatte og sjefer.

Ansatte og sjefer.

Adferd som en konkurransefordel.
Forskjeller mellom proaktiv og reaktiv adferd.
Den individuelle adferdens effekt på resultatene.
Få mer fornøyde kunder med proaktivitet.
Hvordan god kultur gir et verdiskapende kundearbeid.

Jeg vil vite mer!

Vanskelig å velge?

Kontakt oss

Gamification gjør forandringene morsomme

Engage er en konkurranseplattform hvor deltagerne belønnes med poeng for visse typer adferd. Når du er koblet til Lime CRM, kan du skape morsomme og resultatdrevne konkurranser som bidrar til å engasjere ansatte, øke bruken av systemet og endre på gamle vaner.

Les mer om Engage og gamification