Med et CRM-system samler du all viktig informasjon på ett sted. Kontaktopplysninger, dokumenter og notater er organisert og alle har samme informasjon om kunden.

Når man har brukt et CRM-system over en lengere periode kan man føle at man ikke får utnyttet det fulle potensiale. Og slik skal det ikke være.

E-postmarkedsføring er et nyttig verktøy som kan hjelpe deg med å både nå ut til potensielle kunder og styrke eksisterende kunderelasjoner.

Vi har implementert CRM- og kundeoppfølgingssystemer siden begynnelsen av 90-tallet. I løpet av disse årene har vi sett både vellykkede og mindre vellykkede prosjekter.

Hos Lime har vi en stor salgsorganisasjon med tusenvis av kunder, og har gjennom årene lært oss det meste innen B2B-salg. Last ned og selg mer allerede i dag!

Mange eiendoms- og boligutviklingsselskaper ønsker å flytte fokuset fra eiendommene eller objektene og over på kundene. På denne posteren har vi samlet de viktigste erfaringene vi har gjort oss.