Ett system ga store synergier

NFF, Meet Ullevaal og Ullevaal Stadion benyttet seg av en felles database. Sambruken av denne databasen – der alle de tre avdelingene hadde ulike kundeforhold å ivareta – hadde potensial for store synergier.

Selskapene hadde brukt et annet CRM-system i 15 år – og var rimelig fornøyde med det eksisterende systemet. Gjennom en presentasjon av Lime CRM, så selskapene at dette systemet bød på flere, nye muligheter innenfor B2B – og en bedre utnyttelse av databasen. Lime CRM ble derfor tatt i bruk i oktober 2016.

”Lime CRM har bidratt til økt effektivisering og at vi kan utnytte synergiene mellom avdelingene i større grad enn tidligere. Lime CRM har gode påbyggingsmuligheter, og vi ser at systemet har et stort potensial – og at vi over tid kan få enda større utbytte av bruken.”

- Carl Bernhard Svenke, Driftssjef Meet Ullevaal Meet Ullevaal

Kontakt oss

Større muligheter til å behandle mer informasjon

Lime CRM ga store synergier for de tre avdelingene, og ble opplevd som et enklere og smidigere system – godt tilrettelagt for felles bruk p.g.a:

  • Gode integrasjonsmuligheter.  Integrert med Apsis og Business Intelligence, med tilgang til QlikView.
  • Presentasjonsmuligheter i diagrammer og grafer.  Eksportmuligheter til søyler, diagrammer og Excel i de fleste skjermbilder.
  • God brukervennlighet.  Systemet er svært raskt i behandlingen av store databaser.
  • Oppfølging.  Lime CRM har også gjort det enklere å følge opp selgernes prestasjoner.

Om Meet Ullevaal, NFF, Ullevaal stadion

Meet Ullevaal, NFF og Ullevaal stadion jobber innenfor forretningsområder som konferanse, møteromsfasiliteter, partneravtaler, kundepleie og VIP – alt på en plattform som har fotball og næringsinteresser som utgangspunkt. Selskapene opererer bl.a. på arenaer som Eliteserien og OBOS-ligaen.